Wednesday, March 11, 2009

-Finale-

4th Dec 08, the years of f6 had reach an end.
10th March 09, the day that I flipped to the last page of U6A2, the very last chapter, the very last part of the whole f6 story. This life is simply, memoriable...

I wanted to fly... but I stopped... simply because, I hesitated.
Is this just me? Or this is just not easy... ?


我站在人生的十字路口,面对着人生的转点。
梦,是什么? 我突然迷失了。。。
那想要飞翔的翅膀是否已经不在了?
无论如何,是悲伤,是欢喜,这故事陪伴着我的日子里,我只能说:“无怨无悔。谢谢。”

今晚,充满了喜,怒,哀,乐。
流浪的声音,已经隐隐约约地徘徊在我耳边了。。
是时候结束了,更是时候开始了。
每个故事的结束,都意味着另一个故事的开始。你听到了吗?未来在呼唤你了!


source: -Pokemon
-Shaolin Showdown

No comments: